Bliv medlem

Krav til medlemskab

Alle, som er fyldt 9 år, og som kan svømme 200 meter, kan sejle i Rørvig Sejlklub.

For kajakroerne er kravene 15 år og 600 meter.

Adgang til udstyr

Vi råder over Optimist-joller for begyndere, Tera- og Zest-joller for de lidt øvede juniorer, Laser-joller for dygtige juniorer og seniorer samt en Yngling-kølbåd.

Vil du hellere surfe, så har vi også et bræt og et sejl der passer til dig. Vores kapacitet til instruktion er dog begrænset henover sæsonen.

Kajakroning foregår som hovedregel i egne kajakker, men vi råder dog over 2 begynderkajakker.

Indmeldelse

Du kan melde dig ind og betale indmeldelsesgebyr og kontingent via linket nedenfor.

NB! Angiv din hjemmeadresse.

Mød op mandage kl. 9 i skolernes sommerferie med en kvittering for indmeldelse, evt. ved at vise kvitteringsmail på en smart phone.

Vi tager ikke begyndere ind på andre dage for at have en god struktur på undervisningen.

Det årlige kontingent er 700 kr. for aktive juniorer og seniorer og 250 kr. for passive. Dertil kommer indmeldelsesgebyr på 300 kr. for aktive sejlere.

Betaling skal være gennemført inden start. Kan gøres umiddelbart efter indmeldelse via Holdsport, hvor man kan betale med kort og MobilePay.

Udmeldelse

Hvis man ønsker at melde sig ud, skal man henvende sig til vores medlemsadministrator, se under Kontakt.

Udmeldelsen er først gyldig, når medlemsadministratoren har bekræftet modtagelsen af mail.

KLIK PÅ DETTE LINK

Der skal ved indmeldelse alene vælge aktive medlemmer og passive medlemmer.

Vores håndbog giver masser af info til sejlere og forældre, tag et kig her.